Zomeravond SUP-tocht

Gedurende het seizoen organiseren we zomeravond-suptochten. Onder leiding van een instructeur maak je een tocht van ongeveer 5 kilometer. Richttijd 75 minuten. Gewoon even lekker suppen, met in het naseizoen suppen bij zonsondergang. Je kunt gebruik maken van een board van de vereniging maar je mag ook je eigen board meenemen (de prijs blijft hetzelfde).
Om deel te kunnen nemen moet je wel beschikken over enige sup-ervaring.
Donderdagavond is onze vaste clubavond en is het altijd gezellig druk met zeilers, suppers, motorbootvaarders, roeiers en kanovaarders in het clubhuis of op het terras. Extra leuk om dan je zomeravond SUP-tochten te plannen.

Aantal deelnemers
Minimaal 1, geen maximum. Er wordt een groepsapp aangemaakt, mocht door omstandigheden de tocht niet doorgaan, of ben jezelf verhinderd, dan kan dat via de app worden doorgegeven.

Kosten per avond
€ 5,- (leden) en € 10,- (niet-leden), inclusief gebruik board, zwemvest en koffie/thee na afloop.

We maken gebruik van automatische incasso, waarbij het bedrag pas wordt afgeschreven nadat de tocht heeft plaatsgevonden.

Kosten voor een heel seizoen
Wil je vaker een zomeravondtocht doen dan is een abonnement zeker aantrekkelijk. Er staan 15 zomeravond-tochten gepland .
Voor slechts €25,- (niet leden €50,-)
kun je elke avond meedoen. De tocht gaat dan ook altijd door, afgezien van slechte weersomstandigheden. Mogelijk dat tijdens het seizoen nog enkele zomeravondtochten worden teogevoegd.
Opgeven voor het hele seizoen kan via Wypkje Hamburg, info AT supschooldrachten DOT nl met vermelding van je naam, adres mailadres en telefoonnummer. Je krijgt dan een bevestiging, een factuur en je wordt opgenomen in de app-groep. Mocht je een les of cursus hebben gevolgd dan kun je je ook ter plekke opgeven bij de betreffende instructeur.

Korting als je lid bent of wordt van Watersportvereniging Drachten-Veenhoop
Leden krijgen korting. Een lidmaatschap (€ 56,- per jaar) is dan ook al gauw aantrekkelijk. De vereniging kent een gezinslidmaatschap, dat wil zeggen dat wanneer je lid bent, ook voor een eventuele partner en/of thuiswonende kinderen tot 18 jaar deze kortingen van toepassing zijn. Dus ook bij activiteiten als zeillessen, cursussen vaarbewijs of de aanschaf van een supboard. Voor meer informatie lidmaatschap klik hier

Alle data staan hieronder.
Per deelnemer moet je apart een inschrijvingsformulier invullen, dit in verband met de automatische registratie van het aantal deelnemers en de automatische incasso welke is in gesteld op een vast bedrag per inschrijving.
Inschrijving betekent dat je akkoord gaat met de voorwaarden en dat je deelneemt op eigen risico zoals beschreven in bijgaand formulier: voorwaarden-deelname-aan-activiteiten-wsvdrachtenveenhoop

Maandagavonden
15 juli 19.15 uur               Instructeur Baukje Burggraaf