Sponsoren van materialen en activiteiten

Jouw bedrijf kan ook op een andere manier onze vereniging ondersteunen!

Mogelijkheden zijn bijvoorbeeld de sponsoring van een Optimist, volgboot bij het jeugdzeilen, Valk of Supboard, met daarop de naam van uw bedrijf. Zo maken we voor jou varende reclame. Ook is sponsoring van t-shirts, sweaters of een sportief clubjack mogelijk. Op de website wordt vermeld wat je hebt gesponsord, de naam van je bedrijf met de kernactiviteit van je bedrijf en in een link wordt verwezen naar jouw website. Voor alle sponsoren organiseren wij één keert per jaar een activiteit, waarbij je kennis kunt maken met andere sponsoren.

Wil je de vereniging sponsoren?

Geef je op via het aanmeldingsformulier

Of lees verder over de Club van Honderd→

Onze buitenboordmotoren zijn in onderhoud bij Outboard Occasions
www.tweedehands-buitenboordmotoren.nl →
Dijkstra makelaars heeft de aanschaf van een Optimist gesponsord.
dijkstramakelaars.nl →
Jachtwerf Bolt takelt belangeloos onze Polyvalken uit en in het water, zodat we ze elk jaar in de antifouling kunnen zetten.
jachtwerfbolt.nl →
De Hypotheker Drachten heeft de aanschaf van een Optimist gesponsord.
hypotheker.nl →
ZZPstudio heeft de website van Watersportvereniging DrachtenVeenhoop gesponsord.
zzpstudio.nl →
Van Wonen Projecten BV heeft de aanschaf van een Optimist gesponsord.
vanwonen.com →
DIM Hoveniersbedrijf ondersteunt de watersportvereniging bij de groenvoorziening rondom het clubgebouw
www.dimhovenier.nl →
The Stickerfactory heeft de aanschaf van twee Optimisten gesponsord.
www.thestickerfactory.nl →
Yvon Notariaat heeft de aanschaf van een Optimist gesponsord.
yvon.nl →
Vandam Lichtreclame heeft het ontwerp en de aanschaf van clubvlag en clubwimpel gesponsord.
www.vandamreclame.nl →
Europrovyl Kunststof Kozijnen  heeft de aanschaf van de vlaggenmasten gesponsord.
Europrovyl Kunststof Kozijnen heeft de aanschaf van de vlaggenmasten gesponsord.
www.europrovyl.nl →
Kolf&Molijn heeft de nieuwe tafels in het clubgebouw gesponsord, evenals de aanschaf van een Optimist.
kolf-molijn.nl →
Vandaag-groep heeft de aanschaf van een Optimist gesponsord.
vandaag-groep.nl →
WERKFACTOR sponsort de waterdichte en ademende Softshell Jacks  van onze watersportvereniging
WERKFACTOR sponsort de waterdichte en ademende Softshell Jacks van onze watersportvereniging
www.werkfactor.nl →